קניית פרויקט גמר הנדסאי בניין, האם כדאי?

תוכן עניינים

שיתוף:

מה זה פרויקט גמר בניהול?

פרויקט הגמר בניהול הוא חלק בלתי נפרד מתהליך קבלת התואר הנדסאי בניין. סטודנט בשנה האחרונה בלימודים בתחום זה צריך לבצע פרויקט גמר, המהווה את אבן הדרך המרכזית ביותר לקבלת הדיפלומה.

מטרת פרויקט הגמר היא לשלב וליישם את הידע והמיומנויות שנרכשו במהלך הלימודים למעשה ולהתמודד עם אתגרים מקצועיים בתחום ניהול הבניה. בפרויקט הגמר בניהול, הסטודנט מגיש ומבצע פרויקט מעשי המורכב מהקמת שכונת מגורים, ובו יש לנהל את כל שלבי הבניה, תכנון הזמנים, ארגון האתר, עבודות העפר ועוד.

בסיום הפרויקט, הסטודנט מגיש את עבודת הגמר שלו, שבמקרה הזה זה פרויקט הגמר בניהול לבוחנים במה"ט. אותם הבוחנים בודקים היטב את הפרויקט לפי הוועדה של אותו סטודנט ומבצעים מבחן הגנה על פרויקט הגמר בניהול. במהלך ההגנה, הסטודנט עומד למבחן ונבחן בידעו ובהבנתו המקצועית כלפי הפרויקט ונשאל בשאלות כלליות הקשורות לתחום הבניה.

לסיכום, פרויקט גמר בניהול הוא השלב לסטודנטים להביא ליישום את הידע והמיומנויות שצברו במהלך לימודיהם ולהוכיח את יכולתם בניהול פרויקט בניה מקצועי ומורכב.

כמה זמן לוקח לבצע פרויקט גמר בניהול?

משך זמן ביצוע פרויקט גמר בניהול יכול להשתנות בהתאם למספר גורמים, כגון רמת הקושי של הפרויקט, הסגנון והתוכן של הפרויקט, והגורמים החיצוניים כמו המסגרת הזמנית והתנאים של המכללה או המוסד האקדמי שבו אתה מלמד.

בדרך כלל, פרויקט גמר בניהול יידרש למספר חודשים של עבודה מתמידה. התהליך כולל שלבים רבים, כגון תכנון הפרויקט, איסוף מידע ומחקר, ניתוח המידע, פיתוח תוכנית פעולה, הגשת הפרויקט וביצוע הגנה עליו. במהלך הפרויקט תצטרך לבצע מספר מטלות, כגון כתיבת דו"חות, ניהול זמנים ומשאבים, ותכנון וביצוע שלבים שונים.

על מנת להעריך את הזמן הדרוש לפרויקט גמר בניהול ספציפי, יש לקחת בחשבון את הנתונים המדויקים של הפרויקט, לשאול על כללי המסגרת ולהתייעץ עם המדריכים או המרצים המוסמכים שלך.

מהניסיון של הסטודנטים שהגיעו אלינו לאחר שעמלו רבות על הפרויקט ומאנשים שהגיעו אלינו על מנת שנכין אותם להגנה החיצונית במה"ט,
הזמן הדרוש לביצוע פרויקט הגמר בניהול הוא לא פחות מ-250 שעות בממוצע.

קניית פרויקט גמר הנדסאי בניין?
למה כדאי לקנות פרויקט גמר בניהול?

תכלס? לחסוך זמן ולהגיע להגנה החיצונית במה"ט מוכן לכל תרחיש.

אנחנו מבינים שפרויקט הגמר בניהול הוא אבן הדרך החשובה ביותר בלימודי הנדסאי בניין וסיומו משפיעה באופן ישיר על קבלת הדיפלומה. בסופו של דבר, מה שמפריד בין מרבית הסטודנטים לדיפלומה הוא פרויקט הגמר.

לשם כך, יצרנו פלטפורמה מצוינת שעובדת נפלא כבר מעל 4 שנים!

בכמה מילים – שכנראה שרובכם כבר מכירים, "פרויקט גמר מוכן",

אבל לא בצורה שאתם מכירים, בצורה שונה לחלוטין…

הפלטפורמה שלנו מציעה לסטודנטים גישה לשורת כלים ומדריכים שיסייעו לכם בתהליך הלמידה, הניהול והביצוע של פרויקט הגמר בניהול.

קניית פרויקט גמר בהנדסאי בניין, איך זה בעצם עובד?

אנחנו מכינים לכם את כל העבודה, מההתחלה ועד הסוף.
דואגים לכל נושא התוכניות, דואגים לכל נושא אישור הצעת הפרויקט בניהול, אישור הפרויקט מול המכללה ובנוסף, החלק הכי חשוב – .

אנחנו מספקים סרטוני הדרכה מפורטים מקצה לקצה על כל פרויקט הגמר.
בין אם זה חישובי כמויות, כתב כמויות, איך יוצרים סקיצות, איך עושים ארגון אתר, לוחות זמנים(גאנט), עבודות עפר, חשבונות חלקיים ועוד… מא' ועד ת'.

מה אתם צריכים לעשות? רק לשבת וללמוד את העבודה.

המדריכים שלנו מעניקים תמיכה אישית ומערכתית לסטודנטים כדי להבטיח שיש להם את הכלים הנדרשים ללמוד את פרויקט הגמר שלהם בהצלחה.

המטרה שלנו היא לספק לסטודנטים בהנדסאי בניין ערך מוסף עצום ולסייע לכם להשיג תוצאות מעולות בפרויקט הגמר. אנחנו עוזרים לכם לחסוך זמן יקר ולהבטיח תהליך יעיל וממוקד במטרות הפרויקט.

בזכות שיתוף הפעולה שלנו, אתם מקבלים את ההתמודדות עם פרויקט הגמר בניהול בידיים ידידותיות ומתמחים בתחום הניהול ההנדסי תוך שמירה על רמה גבוהה של איכות ומקצועיות.

אנחנו יודעים כמה חשובה היא ההצלחה בפרויקט הגמר ואנו מחויבים לתמוך ולסייע בהצלחה שלכם, כי בסופו של דבר, ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו.

הקורס הדיגיטלי מכיל הכל, פשוטו כמשמעותו. הוא מכיל את כל הנושאים שמופיעים בפרויקטי הגמר בניהול, לא משנה איזו תוכנית יש לכם או איזה פרויקט יש לכם ואפילו לא משנה מאיזו מכללה אתם.

בקורס תוכלו לקבל הסבר איך לומדים בעצם את כל הנושאים הנדרשים בפרויקט הגמר, מההתחלה ועד הסוף! מסבירים לכם מה מחשבים, איך מחשבים, איך יוצרים סקיצה ואיך מביאים לידי ביטוי את החישוב בצורה הנכונה ביותר.

הקורס הדיגיטלי מכיל גם שיעור הכנה להגנה שבה אנחנו חוזרים איתכם ומנחים אותכם מה הדגשים החשובים ביותר להגנה ועל מה כן צריך לתת את הדגש החשוב ביותר להגנה החיצונית.

הגנת פרויקט הגמר בניהול הוא החלק הקובע, הוא המבחן הסופי – לכן חשוב מאוד ללמוד אליו כמו שצריך ולהבין בידיוק איך מערך ההגנה הזה עובד.

במטרה שתצליחו, יצרנו במיוחד עבורכם מאגר מטורף של מעל 135 שאלות עם תשובות מלאות לכל השאלות שנשאלו בבחינות האחרונות של מה"ט!

בסופו של דבר, רוב השאלות בבחינות חוזרות על עצמם פעם אחר פעם, ברגע שתדעו לענות על מרבית השאלות בספר שיימסר לכם, אתם תהיו מוכנים להגנה במינימום זמן.

תוכלו ללמוד את פרויקט הגמר שלכם בעזרת הקורס הדיגיטלי לפרויקט הגמר מכל מקום והכי חשוב, בכל זמן!

 

מה ההיתרונות בקניית פרויקט גמר בניהול להנדסאי בניין?

הרבה מהסטודנטים חוששים מהתהליך הזה, בטענה שעלולים לפסול אותם, בטענה שהמנחה לא יראה את התהליך בעין יפה ובגלל סיפורים שהם שמעו בעבר על זה שסטודנט רכש פרויקט גמר ונכשל בהגנה החיצונית במה"ט.

לאחר 4 שנים בתחום ההוראה להנדסאי בניין ובייחוד בפרויקטי הגמר בניהול, הצלחנו ליצור מערך למידה ייחודי ופרודוקטיבי שמוביל להצלחה וודאית בהגנה החיצונית במה"ט.

בסופו של דבר בהגנה החיצונית במה"ט אתם לא נבחנים על טוהר המידות,
אתם נבחנים על ידע. זה לא שהבוחן במה"ט יגיד "אוקיי, מישל לא הצליח לענות על אף שאלה ששאלנו אותו אבל הוא ישב והכין את הפרויקט לבד בכוחות עצמו אז נעביר אותו", זה ממש ממש לא ככה!

תדעו לענות על השאלות שישאלו אותכם? תעברו את ההגנה.
לא תדעו לענות על השאות שישאלו אותכם? תעברו את ההגנה.

יותר מזה, במכללות רבות המרצים מספקים פרויקט ומנחים את הסטודנטים ללמוד את המוצר הקיים.

אז, מה ההיתרונות לרכוש פרויקט מוכן דווקא מאיתנו?

  1. ביצוע פרויקט הגמר בניהול ברמה גבוהה ומסודרת שמטרתה להנגיש לכם את החומר בצורה ידודודית ומובנת.
  2. מערך של 70 סרטונים מוקלטים שמסבירים איך לומדים את פרויקט הגמר שלכם.
  3. מאגר של 135 שאלות ותשובות מההגנות האחרונות שהיו במה"ט.
  4. הקלטות סודיות מההגנות שהיו במה"ט.

והכי הכי חשוב, מתן מענה לכל שאלה שתעלה במהלך הלמידה.
הרי בסופו של דבר, אתם רוכשים מוצר, מוצר שאתם לא מכירים ואתם רוצים לקבל עליו מענה כשדברים שלא הבנתם יצוצו, ותאמינו לי, זה קורה לא מעט. אנחנו ממש כמו תוכנית של מאמני כושר, שאתם מתלבטים אם זה נכון לאכול את מה שאתם רוצים – אנחנו כאן במטרה לתת מענה כששאלה שעלתה לכם במהלך הלמידה לא מובנת.

 

אתם עוד מתלבטים? צפו בכמה סרטוני המלצות של סטודנטים שלנו >>

 

דילוג לתוכן